Tilbage til Vest USA oversigt - klik her

Tirsdag morgen kl. 6.05 skulle vi mødes i Kastrup for at flyve til London kl. 8.05, hvorfra vi skulle med British Airways til San Francisco. Birthe havde ringet til DaGama Travel, for at høre nærmere angående mødetid, da der ankom et tog til Kastrup kl. 6.55, som vi kunne komme med. Hun fik den besked, at hvis vi ikke var der senest 2 timer før afgang, så kom vi ikke med flyet! Vi turde ikke tage med det tog, så overnattede i Herlev, og var i lufthavnen kl. 5.50. Der var flere rejseselskaber, som skulle møde sammen sted, så vi var mange rejsende. Vi fandt ikke ud af, hvem eller hvor mange vi var på holdet, før vi blev modtaget af vor rejseleder i San Francisco, da der var en del forvirring ved afgangen, hvor der kom en repræsentant fra DaGama Travel som foreslog, at dem der kunne - skulle selv check ind, andre kunne gå hen til skranten. Der var åbenbart 4 deltager, som var forsinket, men de kom med alligevel. Vi flyve fra sammen Gate i London, som vi ankom til, så det gik fint.

Vi landede planmæssigt i San Francisco. Det tog ca. 2 timer, inden vi var igennem paskontrol m.m. og havde fået vores bagage. Heldigvis var alle kufferter med, men nogle var taget af transportbåndet og stillet på gulvet, så de var svære at finde!

I bussen fortalte Thomas forskellige ting og sagde, at selv der var 9 timers forskel, ville han anbefale, at vi ikke gik for tidligt i seng, så han ville gå en aftentur med os i området kl. 19, hvis vi ville. Jeg tror, vi alle var med. Jeg må tilstå, jeg vænnede mig aldrig til tidsforskellen, men havde ingen problemer med dansk tid, da jeg kom hjem igen.

Vi ankom ca. kl. 17.50 til Hotel Comfort Inn by the Bay, og det gik utroligt hurtigt med at få nøglekort 502 udleveret.

Kl. 19 var vi kar til gåtur  - fint vejr!

Der var ikke langt ned til stranden, og vi gik langs strandpromenaden,