Til Andalusien oversigt - klik her

Vi fløj fra Billund med Ryanair, og det var første gang, vi var med dem. Hjerting Rejser havde sendt Boarding Pass som billetter, så vi var booket ind både på ud og hjemrejsen.

Vi blev noget forvirret over, vi ikke havde fast plads i flyet! Vi syntes, det var synd, da det gav en del arbejde for fly personalet, men alle fik dog en siddeplads!

Vi forlod Billund i regnvejr,

men oven over skyerne var der flot!

Ved ankomst til Malaga lufthavn kl. 19.35 - lød der fanfare i flyet og en stemme fortalte, at vi ankom præcis til tiden!

Der var ingen problemer med bagagen, og efter planen skulle vi modtages af guiden i lufthavnen. Der stod en ung fyr med skilt "Hjerting Rejser", men det var ikke den danske guide. Fyren fulgte os ud til bussen, ønskede os god ferie, og efter han havde talt os, så gik han. Nå buschaufføren kørte os til hotellet i Fuengirola og viste os, hvor indgangen til Hotel Las Palmeras var.

Her gik det hurtigt med udlevering af nøgle, samt "brev" fra guiden, og så fik vi besked på, at vi kunne nå at spise aftensmad, da restauranten først lukkede kl. 21.30. Så det var hurtigt op på værelse 319 med bagagen,

og så ned for at spise - det var lækkert!

Udsigten fra altanen på 3.sal værelse 319.