Til siden med Gran Canaria oversigt - klik her

Hjemturen:

På hjemturen skulle vi hentes kl. 9.25 med bus nr.28. Bussen kom allerede kl. 9.15, så vi var de første, som kom til lufthavnen. Der var nogle, som måtte betale for overvægt, da man med dette rejseselskab må have 20 kg med inkl. max 5 kg håndbagage!

Flyet vi skulle med var ikke landet endnu, så jeg gik rundt og kiggede og mødte Marianne - arbejdskollega - og hendes veninde. De skulle flyve lidt før os med Jetset, men landede i Billund ca. 20 min. efter os.

Så bliver bagagen læsset.

Flyveturen på 3657 km hjem gik fint. Vi landede i Billund kl. 17.50 lørdag d. 31.januar. Irene havde været så sød, at hente Freja i hundepension og kørte hende hjem, så Freja var her, da vi kom.

Ja der er mange grunde til at folk rejser på ferie, nogle vil gerne have varme, slappe a´, tage solbad og det er der også muligheder for på Gran Canaria. Frede og jeg syntes ikke om at ligge i varmen, men der er også muligheder for at se/opleve andet på Gran Canaria, så for os var det fint med en uges ferie på øen; hvis vi havde haft et par dage mere, havde vi brugt noget mere tid i Western byen og nok taget med på en tur til Las Palmas.

Det har været en dejlig ferie, og jeg synes, det har været godt for min brækket håndled. Det var i aftale med arbejdsplads, kommunen samt lægen, at jeg holdt 1 uges ferie, så endnu skal der gå noget tid, inden jeg må starte på arbejde. Vi fik brugt det gavekort, som jeg vandt på nettet hos Tjæreborg Rejser i oktober. Ja da jeg bestilte rejsen, ringede jeg til telefonnummeret på Tjæreborgs hjemmeside, men jeg endte med en Spies Rejse! Nå der er jo heller ikke lang tid til, inden begge rejseselskaber hedder Spies Rejser.