Tilbage til Grønlandsiden - klik her

Sidste aften

Vi var godt trætte om aftenen, men den sidste aften ville vi nu have et spil yatzy!

Ishotellet

Vi var inde og se is - hotellet, som var ved siden at landingsbanen. Vi talte om, at hvis hjemrejsen blev udsat, skulle vi prøve en overnatning her, men det blev der ikke brug for - heldigvis, for det så koldt ud!

Vi spiste de 3 forskellige steder der var, så det passede fint med 3 aftner.

Frokost spiste vi på Fredes og mit værelse, og her blev vi gerne hentet, når vi skulle af sted på de forskellige udflugter.

Hvis vi ville hentes, når vi skulle over for at spise f.eks. morgenmad, skulle vi bare ringe efter bus/bil!

Spændende museum

Frede og jeg var også på museum. Det nåede vi om formiddagen, inden vi skulle flyve hjem.

Inden vi skulle flyve hjem, fik vi købt nogle få ting i lufthavnen. Vi var enige om, at det var alle tiders oplevelse/tur, og at vi havde været utroligt heldige, for selv om det frøs ca. 20 grader, så var det dejligt i solen. Det hold, som var der 14 dage før os, havde haft over 30 graders frost og blæst!  Vi var også glade for, at vi havde aftalt/bestilt hjemmefra, så vi ikke skulle bruge tiden på det, mens vi var på Grønland. Ja det var en stor og dejlig oplevelse, vi fik sammen!