Til Færøerne oversigt  - klik her

Hjemturen mandag d. 6.juni 2016.

Der var diset da vi forlod hotellet kl. 5.30. Vi ville med den lokale bus kl. 5.50, så vi havde god tid til at få morgenmad i lufthavnen. På hotellet var der morgenmad fra kl. 7.

Bussen  kom som planlagt.

Der var stoppesteder flere steder i byen.

Selv om det var tåget/diset var det en flot køretur, men slet ikke så flot som turen i solskin!

Vi ankom til lufthavnen.

Der er ikke så mange skranke, men man kan også selv check ind.

Fint udvalg af mad og billigt -  kun 20 kr. for en kop kaffe! Det var let med pengene, mønterne er danske, sedler har de deres egne, men kursen er den samme og danske sedler kan også bruges.

Fly ankommer kl. 8.10 samme tidspunkt som vi landede,

Flycheck inden vi skulle med kl. 9.

Farvel til Færøerne hvor vi så bjergtoppene over skyerne.

Landede lidt før planen i Kastrup. Det gik fint med at få bagagen og tage med toget til København Hovedbanegård, derfra med S-toget til Herlev, og her hentede Carsten os. Stella kunne godt kende os, det var gået godt med at passe hende, dejligt.

Det havde været en flot og spændende tur, godt det lykkedes Frede at komme ud i kajak og det var 2 gode udflugter vi var med på, hvor vi både så og hørte meget om Færøerne. Der er mange andre udflugter som også så rigtig spændende ud, men det var begrænset hvor mange der blev afviklet i weekenden, så skal vi til Færøerne igen, skal det være nogle andre dage, så vi kan komme med på udflugter til nogle andre øer.